0

Alışveriş sepetinizde hiç ürün yok!

Product was successfully added to your shopping cart.

Sipariş & Teslimat

    1. Sipariş vermek için üyelik zorunlu mu?
    2. Hayır, sipariş verebilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmiyor fakat sitemize üye olduğunuzda siparişlerinizin takibini daha kolay yapabilir ve size özel kampanya ve promosyonlardan faydalanabilirsiniz.
    1. Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
    2. Siparişleriniz MNG Kargo şirketi ile Türkiye'nin her yerine gönderilmektedir.
    1. Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
    2. Siparişinizi verdikten sonra Hesabım altında bulunan Geçmiş Siparişler sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
    1. Siparişimin durumu ile ilgili bilgilendirme alacak mıyım?
    2. Evet, siparişinizi verdikten sonra size e-posta ve sms yoluyla siparişinizin durumu hakkında bilgilendirme yapacağız.
    1. Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
    2. Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtılma, ezilme, ıslanma vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Bu gibi durumlarda kargo görevlisi sizlere yardımcı olacaktır. Böyle bir durum ile karşılaşmanız durumunda paketi hiç teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü iade veya değişim talebi olarak bizlere gönderebilirsiniz.
    1. Siparişim ben adresimde yokken gelmiş, ne yapmalıyım?
    2. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz tarafımıza iade edilir.

Ödeme

    1. Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
    2. Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
    1. Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
    2. Axess, Bonus, Maximum, Advantage, Cardfinans, World, Paraf özellikli kredi kartlarınızla Vade Farksız 9 Taksit fırsatıyla sipariş verebilirsiniz.
    1. Havale/EFT yöntemiyle ödeme yapabilir miyim?
    2. Evet, ödeme adımında Havale/EFT yöntemini seçerek siparişinizi verebilirsiniz.
    1. Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
    2. Hayır, ödemelerinizi sadece Kredi/Banka kartı veya Havale/EFT yöntemleriyle gerçekleştirebilirsiniz.

Fatura & Garanti Belgesi

    1. Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
    2. Faturanız, sipariş oluşturma aşamasında yaptığınız tercihe göre gönderilir. Ürünü sepete ekledikten sonra Adres Bilgileri adımında “Fatura adresim teslimat adresim ile aynı” seçeneği ile devam etmeniz durumunda faturanız ürünle birlikte teslimat adresinize gönderilir. “Farklı teslimat adresi belirlemek istiyorum” seçeneği ile devam etmeniz durumunda ürün teslimat adresinize sevk irsaliyesi gönderilir, faturanız ise; seçtiğiniz adresinize gönderilir.
    1. Fatura bilgilerinde değişiklik yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?
    2. Öncelikle Hesabım altında bulunan Geçmiş Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol etmeniz gerekiyor. Eğer siparişiniz “Yeni” ya da “Hazırlanıyor” statüsünde ise iletisim@vialux.com.tr adresine e-mail göndererek veya Hesabım altında bulunan Destek Taleplerim sekmesinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Eğer siparişiniz “Kargolandı” statüsünde ise fatura bilgilerinizde değişiklik yapılamaz.
    1. Şirket adına fatura kestirebilir miyim?
    2. Eğer siparişinizi oluştururken şirket fatura bilgilerinizi girmediyseniz ve eğer siparişiniz “Yeni” ya da “Hazırlanıyor” statüsünde ise iletisim@vialux.com.tr adresine e-mail göndererek veya Hesabım altında bulunan Destek Taleplerim sekmesinden bizimle iletişime geçerek şirket fatura bilgileriniz ile fatura kesilmesini talep edebilirsiniz.
    1. Ürünün garanti belgesi gelmedi, ne yapmalıyım?
    2. Eğer garanti belgeniz ürün ile birlikte tarafınıza ulaşmadı ise iletisim@vialux.com.tr adresine e-mail göndererek veya Hesabım altında bulunan Destek Taleplerim sekmesinden bizimle iletişime geçerek garanti belgenizi talep edebilirsiniz.

Değişim & İade

    1. Satın aldığım ürünü değiştirmek/iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
    2. Değişim/iade talebinizi iletisim@vialux.com.tr adresine e-mail göndererek veya Hesabım altında bulunan Destek Taleplerim sekmesinden bize ulaşarak değişim/iade sürecinizi başlatabilirsiniz.
    1. Değişim ve İade süresi kaç gündür?
    2. Tüketici Kanununda yer alan sebep göstermeden cayma hakkı sadece ürünü kargodan teslim aldığınız günü takip eden ilk 14 günü içermektedir. Üründeki herhangi bir kusurdan dolayı iade etmek istediğinizde ise bu süre 30 güne dek uzamaktadır.
    1. Faturamı kaybettim, değişim/iade işlemlerini nasıl yapabilirim?
    2. Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız bizimle iletisim@vialux.com.tr adresine e-mail göndererek veya Hesabım altında bulunan Destek Taleplerim sekmesinden iletişime geçebilirsiniz.
    1. Değişim ve İade işlemlerinde kargo ücretini kim karşılayacak?
    2. İade & Değişim işlemi için anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo şirketi üzerinden gönderim yaptığınız takdirde sizden kargo ücreti talep edilmemektedir. Başka bir kargo şirketi tercih etmeniz durumunda kargo gönderim ücreti tarafınıza aittir.
    1. Siparişime ait iade ücreti tarafıma ne zaman ödenecek?
    2. İadeniz onaylandığında ürün ücreti, irtibat numaranızdan sizlere ulaşıldığı taktirde en geç 5 iş günü içerisinde iade edilir. Bundan sonraki süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve sitemizin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli olarak satın almış olduğunuz ürüne ait bedelin tamamı kredi kartınıza iade edilmektedir ancak bankanız tarafından, iadenin geri ödemesi, yine taksitli şekilde kredi kartınıza yansıtılmaktadır. Ürün bedeli Havale/EFT ile ödenmişse iade tutarı, hesabınıza 5 iş günü içinde yapılacaktır. Ulaşılamayan irtibat numaralarından kaynaklı gecikmelerden sitemiz sorumlu olmamaktadır.

Hesap Bilgileri

    1. Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
    2. Ana sayfada sağ üst köşede bulunan Giriş Yap alanına tıkladığınızda çıkan pencereden Şifrenizi mi unuttunuz? linkine tıklayın. E-mail adresinizi girdikten sonra gelecek e-postadaki linke tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
    1. Şifremi nasıl değiştirebilirim?
    2. Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra Hesabım sekmesinden yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.
    1. Hesabıma tanımlı E-mail adresimi değiştirebilir miyim?
    2. E-mail adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra Hesabım sekmesini kullanabilirsiniz.
    1. E-bülten almak istemiyorum, ne yapmam gerekiyor?
    2. Hesabım altında bulunan Vialux Bülten sekmesinden e-bülten tercihlerinizi değiştirebilirsiniz. Talebiniz üzerinden 48 saat geçmesine rağmen hala bülten alıyorsanız iletisim@vialux.com.tr adresine e-mail göndererek veya Destek Taleplerim sekmesinden bize ulaşarak talebinizi tekrar iletebilirsiniz.